Обо мне

суббота, 21 апреля 2012 г.

"Один" А.Чемеров

Безвихідь як вхід в твої хащі,
Що такими здавалися певними.
Риси обличчя і тіла.
Світлими фарбами й темними
Кожен малює своє.
Ми як у грьобаній казці.
Чесно? - А щось таки є
У пошуках хибного щастя.
(с) А.Ч.


Поезд сошел с рельс и на бешеной скорости...
Даже не знаю, чем перевязывать раны.
Милой такой улыбке, улыбке бессовестной,
Душу свою выворачивал, как карманы.
Вы не подруга мне, не близкая спутница.
Вы мне не друг, что слегка по плечу похлопывал.
Сердце рвалось во вне, как в таверну распутница.
Он уходил, но дверь за собой не захлопывал.
Снова светает и пахнет костром погашенным
Выбор теряется между теплом и светом.
Главный герой в парадном заснул изгаженном,
Где на стене нацарапано: "Ждите ответа"...
(с) А.Ч.


Падаю...на тисячі шматочків 
Розлітаються мої слова і дії, 
Змішується все, не розібрати 
Правди, де реальність а де мрії. 
Я втікаю,як пацюк, 
Як жаба плигаю, 
Дістатися б до сонця. 
Залишаюся-щоб доповзти й донести... 
Знов складати іспити і тести. 
Світ сказився...мода,фірми,бренди... 
Друга жодного...натомість тільки френди
(с) А.Ч.


Ми можемо разом сміятися
Ми можемо поруч іти
Ми можемо разом писати
Легкі, випадкові пісні
Вірші
Малювати картини
Ростити рожеві кущі
Ми можемо разом сміятися
Ми можмо поруч іти
На вулиці плюс
І сніг тає
Добряче заплутав сліди
Як думаєш, ти мене знаєш?
Тож спробуй дорогу знайти...
(с) А.Ч.


"Для тебе"
Повір, чи згасни, чи згори,
Чи згадуй, чи згадаєм разом.
Якщо я падаю - лови,
Бо я б спіймав тебе відразу.
Віддам тобі останню краплю
Води. Відверто, від душі.
Чи може я прийшов невчасно?
Чи не пускай, чи відпусти.
Навіщо я кохаю щиро?
Ти хочеш їсти? - Їж, бури.
Якщо б ти захотіла миру,
Ніколи не було б війни.
(с) А.Ч.



Комментариев нет: